Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén
A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.
Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.
A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.
Hírek
HunJam 2024
Harmadik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legnagyo …
Indul a METU Szenior Akadémia
A Budapesti Metropolitan Egyetem örömmel bejelenti, hogy elindí …
Óriási sikerrel zártuk az októberi HR Festet!
A METU HR képzése Magyarország egyetlen HR BEST díja …
Keresztféléves felvételi vs. hagyományos felvételi. Mi a különbség?
Mit nevezünk hagyományos, illetve keresztféléves felv& …
Keresztféléves jelentkezés - kinek éri meg?
A továbbtanulást nem csak szeptemberben lehet megkezdeni. …
Október 6-ig látogatható Tóth Andrej oktatónk veszprémi kiállítása
Tóth Andrej tervezőgrafikus, képzőművész PLAKÁTOK - 20 év című kiállítása a vesz …
Az ökológia és a művészetek kapcsolatáról tartott konferenciát a METU
A METU Művészeti és Kreatívipari Kara 2024. szeptember 12-13-án, a Francia Intéz …
Első alkalommal csatlakozott a METU a Kutatók Éjszakájához
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) 2024-ben első alkalommal vett rés …